Κυριακή 19 Αυγούστου 2012

   Χθες είχα να πάω σε έναν γάμο..το είχα αμελήσει τελείως και τελευταία στιγμή ανακάλυψα ότι δεν έχω τι να φορέσω. Ευτυχώς είμαι πολύ εύκολη με τα ρούχα, αποφάσισα να βάλω ένα απλό μαύρο φόρεμα,ξέρετε αυτό που υπάρχει σε κάθε γυναικεία ντουλάπα, αλλά μόνο του ήταν πολύ "άδειο". Δεν είχε χαρακτήρα, μου φάνηκε υπερβολικά απλό. Αποφάσισα να το εμπλουτίσω με κάποιο κόσμημα. Εγώ γενικά δεν είμαι ιδιαίτερα της υπερβολής αν και μ'αρέσει να την βλέπω στους άλλους, πάνω μου την φοβάμαι. Οπότε έφτιαξα ένα απλό κολιέ και μερικά διακριτικά βραχιολάκια που ταίριαζαν με το παπούτσι ( ένα πέδιλο με μικρές περλίτσες) και έδιναν τύπο στο φόρεμα χωρίς να το κάνουν να φαίνεται φορτωμένο..!



   Βέβαια αφού γέμισα το δωμάτιο με χάντρες, πέρλες, ατσλόσυρμα, στοπάκια, κουμπώματα, κρικάκια, κορδέλες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε δεν σταμάτησα μόνο σε αυτά..









      Στο γάμο μπορεί τελικά να μην μπόρεσα να πάω αλλά τουλάχιστον έκανα κάτι δημιουργικό. Βραχιολάκια και κολιέ για όλες τις ώρες, όλες τις μέρες και όλες τις εποχές! ;)
         Fyra Säsonger :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου