Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

   Μέσα στις τελευταίες 10-15 μέρες που έχω να γράψω με έχει πιάσει "δημιουργική μανία", αν υφίσταται τέτοια ασθένεια! :Ρ Θέλω να τα μάθω και να τα εφαρμόσω όλα..και εννοώ όλα.. :Ρ
Μέσα σε 3 μέρες έπλεξα, ξέπλεξα, ξαναέπλεξα, ξαναξέπλεξα  και ξαναματαέπλεξα κασκόλ μέχρι να πετύχω το επιθυμητό αποτέλεσμα, πράγμα δύσκολο για έναν αρκετά τελειομανή άνθρωπο..

   Συνεχίζω όμως, με την πληθώρα από μαλλί που είχε μαζευτεί σπίτι έφτιαξα ζεστά χουχουλιάρικα κολιέ και βραχιολάκια για τις κρύες μέρες που όλο ακούμε αλλά δεν βλέπουμε...









   Βρήκα τσόχα στο σπίτι και αποφάσισα να ράψω πορτοφολάκια,σε σχήμα φρούτων γιατί το φθινόπωρο στην Ελλάδα είναι ένα endless summer,παρακινημένη από ένα αμερικάνικο blog με άπειρες DIY δημιουργίες..




   Ήρθα για πρώτη φορά σε επαφή με την μαγική παραφίνη, παραξενεύτηκα, ενθουσιάστηκα, λέρωσα τον πάγκο της κουζίνας μου, προσπάθησα να βάψω μοβ το κερί μου αλλά μου βγήκε ροζ, λέρωσα για ακόμα μια φορά τα γυάλινα ποτηράκια, τα καθάρισα, "κρέμασα" φιτίλια (που ξέχασα να τα κερώσω :Ρ), γέλασα με την φίλη μου με την αποτυχία και τελικά διακόσμησα το αποτέλεσμα και το δώρισα σε έναν άνθρωπο που αγαπώ και ξέρω ότι θα το εκτιμήσει. 



   Εεε βέβαια κράτησα και ένα για δοκιμή, να δω αν πέτυχε το άρωμα μήλου :)



   Αυτά, και κάποια που δεν έχω τελειώσει ακόμα, έκανα τόσες μέρες που δεν είχε δουλεία στο μαγαζί και που είχαμε λάσκα στο άλλο γραφείο..καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η οικονομική κρίση είναι πολύ δημιουργική περίοδος, μην γκρινιάζετε, ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΤΕ!! :)

1 σχόλιο: