Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

   Πέρασε και το 15αύγουστο και πάλι εδώ είμαστε! Όλα τα ωραία και τα ξέγνοιαστα κρατάνε λίγο και πριν καλά καλά το καταλάβεις βρίσκεσαι στη ζέστη του δωματίου σου να σκέφτεσαι εκκαθαριστικά, εφορίες, ΤΕΒΕ, ΔΕΕΣ, ΟΤΕΔΕΣ και όλα αυτά τα "ευχάριστα"!
   Άι στο καλό πια! Όλο έγνοιες και προβλήματα! Δεν μπορεί να βρει κανείς την ησυχία του! Ίσα που πρόλαβα να κλείσω τα 21 και πέσαν όλοι να με φάνε..αν έχει ο κόσμος προβλήματα και χρωστούμενα από τώρα ζήτω που καήκαμε!!! Και που σας τα λέω και σας τι γίνεται; σάμπως αλλάζει τίποτα; Δεν αλλάζει για αυτό ας γράψω και τίποτα πιο ρόδινο!
   Έκλεισα τα 21 λοιπόν, δεν έχω 10 μέρες, μην φανταστείτε κόσμο πολύ, δώρα και πανηγύρια! Με ένα σουφλέ την βγάλαμε και μπύρες από το περίπτερο..Λίγα πράγματα, λίγα και καλά!! Εντάξει και τα δωράκια μου τα κουτσοπήρα δεν έχω παράπονο και τα κεράκια μου τα έσβησα..ειδικά από κεράκια άλλο πράγμα! Με ξέρουνε που είμαι γλυκατζού και με περιποιήθηκαν αναλόγως.. ;)

   Έσβησα λοιπόν το πρώτο μου κεράκι πάνω σε παγωτό bischoco, που το λατρεύω από την Gelateria Da Giorgio http://www.facebook.com/dagiorgio.gr που έχει ανοίξει εδώ και κάνα χρόνο στην περιοχή μου! Το παγωτό είναι υπέροχο έχει ότι γεύσεις μπορείτε να φανταστείτε (από σοκολάτα,βανίλια,φράουλα μέχρι μηλόπιτα,bueno και black forrest!) και το προσωπικό εξυπηρετικότατο και πάντα ευχάριστο!

                                                              Ευχαριστώ παιδιά! :)

   Το βράδυ της παραμονής των γενεθλίων μου η φίλη μου με τις πέρλες(όποιος παρακολουθεί καταλαβαίνει για ποιο άτομο μιλάμε :Ρ), η "αδερφούλα" μου που πολύ την αγαπώ και ποτέ δεν με ξεχνάει μου έφτιαξα handmade τούρτα που δεν πρόλαβα να την φωτογραφίσω ολόκληρη γιατί πέσαμε όλοι με τα μούτρα ή μάλλον με τα κουτάλια! :Ρ
   Ότι πρόλαβα πριν εξαφανιστεί..


   Κεράκι όμως έσβησα και στο σπίτι, μπορεί η μάνα μου να μην πρόλαβε να φτιάξει την τούρτα που της ζήτησα με μπισκότα oreo που την πετυχαίνει τέλεια αλλά μου αγόρασε μια δροσιστική φρουτότουρτα να γλύφετε τα δάχτυλά σας! Την στραπατσάρισε λιγουλάκι στην μεταφορά και έσβησα ρεσώ επειδή ξέχασε να μου πάρει κεράκια αλλά τι το θες ένα μυαλό χειμώνα καλοκαίρι αυτά κάνει! Άσε που αν δεν κάνουμε και καμιά βλακεία δεν περνάει ο καιρός!


   'Άντε και του χρόνου θα φτιάξω μόνη μου την τούρτα με τα oreo! ;)
Μέχρι τότε πρέπει να μπω σε κέντρο απεξάρτησης απ'τα γλυκά! :Ρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου