Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

   Είμαι ένα άτομο που βαριέται εύκολα..βαριέμαι πολύ συχνά..Για να μην βαριέμαι λοιπόν προσπαθώ να δημιουργώ ή να καταστρέφω, όπως το πάρει κανείς!Με λίγα λόγια μ' αρέσει να αλλάζω τα πράγματα ή να φτιάχνω καινούργια!Σε μια τέτοια φάση λοιπόν, παραλίγο βαρεμάρας, είπα προχθές να συμμαζέψω λίγο το σπίτι και κυρίως τις ντουλάπες..ανάμεσα στις σωρούς από ρούχα βρήκα κομμάτια που είχα να τα δω πολύ καιρό.Ένα από αυτά ήταν ένα γκρίζο σορτσάκι, πρώην παντελόνι, που το είχε καταστρέψει η μάνα μου πριν καιρό με χλωρίνη!Το είχα κόψει όταν μια μέρα βαρέθηκα να το φοράω σαν παντελόνι και με είχε καταβολέψει μέχρι την στιγμή που καταστράφηκε..ή που νόμιζα ότι καταστράφηκε γιατί όταν το είδα αποφάσισα να κάνω τα πειράματα μου..
   Αρχικά το έκανα ένα μπανάκι στην χλωρίνη για μια νύχτα,το κάτω μισό μέρος και έγινε κάπως έτσι..



   Η παλιά στάμπα που είχε δημιουργήσει η χλωρίνη εξαφανίστηκε και ήταν όμορφο έτσι αλλά εμένα δεν μου έφτανε!Ήθελα κάτι παραπάνω, έτσι εξακολουθούσε να είναι βαρετό!Ένα συνηθισμένο γκρι-άσπρο σορτς!Οπότε αποφάσισα να το πειράξω λίγο ακόμα..το έβρεξα, το έβαλα στο πλυντήριο, το αλάτισα, έριξα και ένα μαγικό φακελάκι και το τελικό αποτέλεσμα μοιάζει κάπως έτσι..



   Τώρα έχω ένα εντελώς καινούργιο και μοναδικό σορτσάκι!Καθόλου βαρετό και καθόλου ίδιο με το παλιό!Αλλά και αν το βαρεθώ κάτι θα βρω να κάνω ;)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου