Κυριακή 5 Αυγούστου 2012

   H φίλη μου που λέτε, αυτή που με λέει κινητό κοχύλι, και που μου έβαλε την ιδέα να φτιάχνω ότι της κατέβει στο κεφάλι, έπαθε φέτος μια μανία με τις πέρλες! Πολύ πέρλα σας λέω! Πέρλα σε βραχιόλι, πέρλα σε κολιέ, πέρλα σε σαγιονάρα, σε σκουλαρίκια, σε ότι μπορεί να μπει τέλος πάντων!Μια την έχω λοιπόν και εγώ και την αγαπώ οπότε δεν γινόταν να μην ασχοληθώ "λίγο" και με πέρλες!
   Άρχισα και έφτιαξα μερικά απλά βραχιολάκια με την πεποίθηση ότι θα της περάσει..


Ξεχάστηκε για λίγο αλλά μετά της κατέβηκε μια ιδέα για ένα κολιέ..Το φτιάξαμε και αυτό!


Εντάξει δεν μπορώ να πω το κολιέ ήταν όμορφο, σικάτο..κάτι διαφορετικό!

   Το μεγάλο "κακό" έγινε όταν πήγε σε μια συνέντευξη για δουλειά..Η συνέντευξη δεν πολύ κατάλαβα πως πήγε γιατί η φίλη μου όντας ευέξαπτο άτομο γύρισε με νεύρα ως συνήθως αλλά πρόλαβε και μπάνισε τα βραχιολάκια της υπεύθυνης!Την συνέχεια την καταλαβαίνεται και ιδού το αποτέλεσμα! 

 Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,πέρλες και τυρκουάζ χάντρες

Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,πέρλες και γαλαζοπράσινες χάντρες
Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,πέρλες και μπλε-μοβ χάντρες
Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα, μαύρες και κόκκινες χάντρες
Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,πέρλες και ρόζ χάντρες
Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,μαύρες και διάφανες χάντρες
Βραχιολάκια με ατσαλόσυρμα,πέρλες και διάφορες χάντρες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου